Shopper Lopper

Categories A Hobby

For noen uker siden var jeg på loppemarked. Jeg er egentlig veldig glad i loppemarkeder. For det første kan man gjøre gode kjøp. For det andre kjøper man brukte ting i stedet for nye – noe som er miljøvennlig og bærekraftig. For det tredje går pengene alltid til en god sak. 

Denne gangen var jeg spesielt fornøyd med “fangsten.” Vi hadde kun med oss to hundre kroner, men kom hjem med to bæreposer fulle av stoff, tre bøker, og en lampe. Jeg har begynt å legge planer for stoffet, og den første som ble satt ut i livet var en hjemmesydd T-skjorte. Se resultatet HER

 

Med lampen fikk vi realisert en plan som har stått på vent lenge. Nemlig å lage en boklampe! Bøkene hadde jeg kjøpt på loppemarked tidligere. Og lampa passet perfekt til planen vår! Inspirasjon og fremgangsmåte fant vi HER.

Hva synes du om loppemarkeder? En haug med skrot, eller gjemte skatter? 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Shopper Lopper

  1. Lise Olsen Brevik: Ja, jeg har allerede lest den – men liker den så godt at jeg ville ha den. Kommer nok til å lese den igjen en gang 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *