Glimt fra Barcelona

Categories G Reise og ferie

På studieturen til Barcelona bodde vi i en leilighet midt i smørøyet – i gangavstand til litt av hvert. Blandt annet en dyrehage, stranda, og picasso-museet, som kun var 50 meter unna. Men noe av det som fascinerte meg mest med nabolaget vårt, var de nydelige verandaene som det bare krydde av rundt oss. 

 

Det var også gøy å vandre i gatene før butikkene åpnet. Da var de stengt med “garasjeporter” som ofte var som et kunstverk i seg selv. Veldig mye gøy street-art, med andre ord. Denne blå mannen var det første som møtte oss da vi kom ut av leiligheten første morgen 😉

 

På kvelden ble veggene opplyst av mystiske lykter i forskjellige farger. Det var god temperatur, selv på kvelden, så vi koste oss med å tusle rundt…

 

Jeg smekker bare inn noen flere artige bilder av folks kule verandaer 🙂

Og til slutt nok et bilde av gata vi bodde i – denne gangen på bakkenivå.

Da er jeg endelig i gang med å blogge om turen. Jeg har drøssevis med bilder derfra, så det vil bli flere glimt fra Barcelona fremover 🙂 Hvis noen har lyst på mer variasjon fra meg, kan dere jo legge meg til på Instagram, hvor jeg heter Ingrid0123

3 kommentarer

3 thoughts on “Glimt fra Barcelona

  1. Så flott! Det er lenge siden jeg var i Barcelona, men dette stedet husker jeg – så trangt og intimt. Jeg digger slike labyrintiske smug og gater, hehe. Blir gøy å se mer fra Barcelona!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *