Si det med et hjemmelaget kort!

Categories A Hobby

Altfor skjelden pakker jeg frem de haugene jeg har med kort- og scrappe-utstyr. Men nr jeg gjør det, er det alltid kjekt! Og nettopp det skjedde for en ukes tid siden, når jeg var ferdig med praksis. Da laget jeg kort både til praksislærer, og til hun som jeg fikk sitte på med til skolen hver dag. Et kort gir alltid god stemning! Når gav du et kort sist?

Så oppfordringen er å si det med et kort. Si unnskyld eller takk, eller hvor mye du setter pris på noen. Man trenger ikke en anledning! 🙂

8 kommentarer

8 thoughts on “Si det med et hjemmelaget kort!

  1. Lurer på om du kan legge ut oppskrift på de heklede englene du lager?
    Gjerne med litt grundig forklaring! 🙂

  2. Anonym: Kan sende deg oppskriften på mail. Men setter pris på om den ikke blir brukt til å selges, med mindre det selges til inntekt for et veldedig formål 😉 Hva er mailadressen din?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *