Perfect Sunday

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var en helt perfekt søndag. Det er AKKURAT sånn jeg elsker søndager. Jeg var effektiv, og fikk tid til utrolig mye gøy, samtidig som jeg fikk tid til å slappe av og lade opp krefter 🙂

Dagen startet sammen med min kjære. Og vi bestemte oss raskt for å komme oss ut i det fine været. Sammen med et vennepar gikk vi tur på formiddagen i en skog som dryppet og dampet, og formelig sang til oss. DeiLig!

(Smågodtet var så klart med)

 

Etter turen stakk jeg opp til Bente, og sammen sydde vi ferdig hver vår regnjakke! Den er marineblå, den er hjemmelaga, og den er bare super awesome!

Da jeg kom hjem igjen, hadde vi ikke før planlagt middagen, før Andrea og Kim inviterte oss på middag. Lammesteik! Sjelden har jeg spist en så herlig middag! Vel er vi gode til å invitere folk på middag, men sånne avanserte (voksne) retter får vi visst bare hos favoritt-naboene 😀

 

Så bakte jeg noen horn fylt med ost og skinke, før jeg fikk gjester på kvelden. Kjempekoselig! Og vi endte opp med å se Grace Unplugged (trailer her) for n’te gang. Elsker den filmen!

 

Nå er jeg Überklar for en ny uke – høstferieuken! – som startet slik som dette:


#LoveMyLife

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Perfect Sunday

  1. Annlaug Børve: Jeg også.. Det eneste er at man kan bestille fra USA, men da får du jo sone problemet. Jeg har løst det ved å stille PCen min om til USA-sone, så jeg kan se filmene fra amerika der…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *