Endelig Helg!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er det utrolig godt å tenke på at det er helg, og det er utrolig godt å vite at jeg har en del tid denne helga til å faktisk slappe av. Hele fredag kveld er faktisk uten planer. Foreløpig.Hele de siste to ukene har vi jobbet med animasjonsfilm, og i går ble vi endelig ferdige. I dag er det premierevisning av alle filmsnuttene til alle gruppene – det blir veldig stas!

En annen ting, som faktisk enda ikke har gått opp for meg, er at det er høstferie nå. Hele neste uke, uten skole! Jeg skal jo jobbe da, men ÅH, så herlig det blir med en uke fri. Igjen har jeg lite planer, bare at vi skal ha et overnattingsbesøk av tante-jenta 🙂 Kos! Hun har jammen blitt mye større etter at jeg tok dette bildet, året etter at jeg ble sammen med Thomas.

Resten av helgeplanene er sying, ungdomsmøte, og en lang, herlig søndag med avslapping med mannen min (håper jeg).

Hva er dine planer i helga? Og i høstferien, hvis du ikke er ferdig med den allerede?

1 kommentar

1 thought on “Endelig Helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *