Malin og Asbjørn sier Ja.

Categories U Bryllup

Jeg nevnte så vidt på bloggen at vi var i bryllup i slutten av juli. Nå kommer et innlegg med bilder fra vielsen, og noen sneak-peak fra da vi tok hovedbildene (Thomas var fotograf, og jeg var assistent). Jeg legger ut et innlegg senere også med litt bilder fra festen og pyntingen – ble for mange bilder for ett innlegg 😉

Aller først møtte vi Malin på frisørsalongen hvor hun ble stylet og sminket mens vi tok bilder av kjolen og tilbehøret. Ja, også henne selv så klart.

Vielsen var kort, to the point, rørende og herlig. Vi fikk latter, store smil, gledeshyl og to tydelige JA.

Ja, og for ikke å glemme et kyss da. Selv om dette var mer som klining. 🙂

 

Malin og Asbjørn hadde en brudepike, og en brudesvenn, som begge var søsken til bruden. Søtingene ^^

Vi var på tre ulike steder for å ta hovedbildene. Ett av dem var i et studio, og to utendørs.

Det er alltid stas å være i bryllup, og spesielt til venninner! Nå gleder jeg meg bare til neste, som kun er en drøy uke unna! (vet enda ikke hvilken kjole jeg skal gå med!!)

#bryllup #vielse #fotograf #bryllupsfotograf

2 kommentarer

2 thoughts on “Malin og Asbjørn sier Ja.

  1. Ann-Elin: Njaa, jeg har tenkt en del på det, og jeg har et stoff… Men klarer ikke helt å bestemme meg hvordan jeg vil ha den.. Så tror ikke det blir hjemmesydd denne gangen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *