Back to real life

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er vi tilbake i fra roadtripen rundtom i Norge, og har begynt å lande sånn nogenlunde etter bryllupet i helga. Hverdagen (eller feriehverdagen) er tilbake, med jobbing, husarbeid og matlaging. Men det er masse krydder i hverdagen også! Vi har hatt besøk her flere kvelder. Jeg har blitt solbrent på stranda i Egersund, gått topptur, og kveldsbadet. I går plukket jeg rips med mamma som jeg skal bruke til å lage saft – det blir stas! Har også en hyttetur å se frem til i helga. OOOooog vi fikk takkekortene i går, så nå skal det pakkes og postes fremover.

Så konklusjonen er vel at jeg elsker livet mitt – med så mange gøye aktiviteter og gode folk MÅ det jo bare bli bra!

Slenger med bilder av en utrolig søt fasan som vi traff på på roadtripen. Den gjorde sport i å følge etter bilen vår: I en forrykende fart! Vi lo og lo..

 

Hui og hast! Vent på meg!!

1 kommentar

1 thought on “Back to real life

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *