Roadtrip – Neste stopp: Stavsjø

Categories G Reise og ferie

Andre stopp på roadtripen vår var Stavsjø i Hedmark, hvor pappa bor. Temperaturen holdt seg enda på omtrent 30 grader (37 på det meste) og jeg nøyt hvert øyeblikk. Jeg fikk til og med den kresne mannen min til å bade, og synes det var godt 🙂

Sammen med oss og badet var mine to søskenbarn, Stine og Marius. Vannet i Mjøsa var 27 grader, og Stavsjøen enda varmere. Nyt!

Det ble også mye is-spising på turen. Dette bildet kaller jeg “Big Deal.”

Vi besøkte også Edvard Munchs barndomshjem som vi nesten skulle forbi uansett. Hadde egentlig tenkt til å gå innom Prøysen også, siden han har jubileum og greier. Men tiden strakk visst ikke til. Det får bli neste år, på 101-års dagen

 

 Rett ved Munch-huset skulle det være en geocache, men jeg kunne bare ikke finne den. Med to utålmodige gutter i bilen måtte jeg til slutt gi opp…

Til slutt et hverdags-bilde av hvordan ferie hos pappa egentlig ser ut mesteparten av tiden (nesten): Nerding ved spisebordet. Bare at det burde hete pc-bordet, for vi spiser aldri der lenger. Anders (lillebror) hadde flydd inn uten pc (!!!) for en gangs skyld, så det var en ledig firkant på spisebordet.

Les mer om turen vår under kategorien Reise. Mer kommer også etterhvert.

1 kommentar

1 thought on “Roadtrip – Neste stopp: Stavsjø

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *