Nå blir vi sportsidioter

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Thomas har lenge hatt lyst på sykler. Og når Thomas har lyst til noe som er sunt, så tenker jeg at jeg bør støtte ham. Men jeg er alltid litt mer gjerrig på pengene, og prøver å få det så billig som mulig. Men nå har vi altså gjort det. Med et 4000kroners gavekort i baklomma banet vi vei mot sportsbutikken, og da vi kom ut hadde vi brukt betydelig mye mer enn 4000kr.

Du skjønner, det er èn sport til som Thomas har hatt lyst til en stund nå. Og jeg fikk helt sjokk når han sa det; jeg trodde ikke han var seriøs. “Ingrid, skal ikke vi begynne å spille Tennis?” Jeg var kjempefornøyd da jeg fant ut at han mente det, så et par rackerter og baller ble også med oss hjem fra Gsport. Stakkars bryllupspengene (men takk til alle dere som gav penger!). Nå som vi nærmest har loppet oss på sportsutstyr, gjelder det å faktisk bruke det, ellers blir vi idioter, noe som er mye værre enn sportsidioter. Så dag 1 som sportsidioter gikk som følger:

Vi hadde jo vært på handletur, og da vi kom hjem fra byen med alt sportsutstyret, var det bare en liten time før vi skulle være på grillfest hos noen venner. Vi test-syklet over til Renè i god tid, og koste oss i sola med fine folk, heklesaker, kamera, og digg grillmat.

Thomas

Charlotte, Bente og Cathrine

Meg og Bente

Jeg gikk for pølse, og enkel grillmat i denne runden. Kooos

Etter en fantastisk ettermiddag hos Renè som ble avsluttet sammen med John-Kenneth, Sølvi-Oline og deres 1-uke-gamle-sønn tok jeg og Thomas ut på sykkeltur. En god runde på omtrent en halv mil gikk i en fei, og vi nøyt virkelig å føle oss litt sporty. Vind i håret, melkesyre i låret, og et stort smil om munnen 🙂

Da jeg hadde hoppet ut av dusjen, og var på vei til en tidlig kveld i seng, avtalte Thomas å gå å spille tennis med et vennepar (som bor over oss). Andrea og Kim var klar på kort tid (og det var jeg også!), og vi kjørte åtte omganger med tennis hvorav jeg var med på seks, og klarte å vinne to. Er nokså fornøyd til å være første forsøk på tennisbanen. Det var veldig moro å prøve en helt ny sport – som jeg nå har tenkt til å bli god i (jeg er usedvanlig dårlig med ballspill generelt, men)…
Men kvelden var ikke helt over enda. Da vi gav oss i halv ti-tida på kvelden, ble vi invitert opp til Andrea og Kim i andre etasje for å spise Nachos. Jeg ble positivt overrasket da Thomas takket ja (han vil aldri ha nachos når jeg spør). Så vi koste oss enda lengre utover kvelden med good mat, og enda bedre sjokolade. FOR en herlig lørdag! 😀

I dag er det søndag, og vi har vært på låvefest. Følgende skal vi først på middagsbesøk hos tidligere nevnte “samboere” og i kveld skal jeg ha forening med noen herlige jenter 🙂 Livet er godt 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *