Because I’m Happy

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Om dagene er det masse som skjer, som alltid. I dag er jeg vikar på skolen. Greit å tjene litt penger. Bacheloroppgaven er det eneste som skiller meg fra en lang og deilig sommerferie, men de går det pinefullt sakte fremover med. Kjente meg enormt igjen i dette bildet som ble delt på facebook. Jeg ligger litt i mellom nivå 3 og 4 nå…BildeKilde

Jeg har fått dilla på sangen Happy – og akkurat i dag passer den ganske godt også. Er fornøyd med at jeg trente i går, tjener penger i dag, og at jeg og Thomas skal kose oss med hjemmelaget pizza og gode venner i kveld. Ja, det er virkelig mye å glede seg over! Hva har du å være glad for?

 

I tillegg føler jeg at jeg har fått ny motivasjon også når det gjelder forholdet til Gud. Han er virkelig god, og jeg skulle egentlig bare ønske at jeg hadde omtrent 24 ekstra timer i døgnet til å bruke til såntnoe. Lørdag skal jeg i hvertfall på ungdomsmøte, noe som blir veldig kjekt. Kjenner at jeg er gira! Tror kanskje at litt av grunnen til denne plutselige inspirasjonen kommer fra den nye boka til David Hasseløy som jeg har startet å lese. Den lover godt, for å si det sånn 🙂

 

 

Ellers så nærmer bryllupet seg skikkelig. Jeg er ikke helt superstressa enda, men kjenner at det er mye som skal gjøres. Jaja. Bare jeg får ferdig bacheloren, så skal nok alt annet ordne seg 😛 Tre små uker igjen nå! Treningen går ganske så etter planen. Kostholdet går rett vest. Heldigvis er ikke mannen så nøye på om jeg tar av eller på et par kilo. Men hadde jo vært moro å klare målet mitt på de neste tre ukene…  
Å fokusere på de små gledene kan redde en stressende hverdag. Solskinn, møte igjen gamle venninner, bli kjent med nye mennesker, nå et mål, lage en ny matrett.

Hva er dine gleder om dagene?

3 kommentarer

3 thoughts on “Because I’m Happy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *