Fine, små dyr og en trippel løvetann

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Våren er stappfull med gleder. Glede over at sola endelig har kommet tilbake fra den lange ferien sin. Glede over at det snart er sommerferie. Glede over at kveldene blir lengre, og morgenene lysere. Gleden over gode sommerminner som kommer krypende tilbake.

 

Glede over dyr som våkner fra vinterdvalen og får små barn. Gleden over et lam som er ute for første gang og gjør spenstige krumspring. Gleden over bjørka som spretter og fuglene som starter orkester. Gleden over at jeg har klart til å komme inn i en god trenings-rutine nå.

Vi gleder oss over planter og dyr, klemmer og smil, venner og familie, planer og ferier. Vi gleder oss over selve livet 🙂

Jeg tror virkelig vi alle kan ha godt av å tenke over hvilke gleder vi har. Hva vi har å være takknemlige for. Og når det er sagt, så kan jeg jo forklare bildene i dette innlegget. Det første bildet viser den skjønne nabokatten som kommer på besøk i nye leiligheten. Den andre viser et lite lam som jeg var å besøkte på en gård i nærheten. Det tredje en artig løvetann som var sammenvokst av tre forskjellige blomster. Jeg og Thomas følte oss skikkelig heldige denne turen! Dette må jo være mye bedre enn en trekløver! 🙂

#ShortUpdate: I dag har jeg satt av tid til å jobbe med bacheloren igjen. Vet at jeg nevner den usannsynlig mye, men den er liksom smørt utover tankene mine. Ellers våkner jeg stadig oftere av bryllupsdrømmer, som stort sett preges av en følelse av å ha mye å gjøre. “Neida. Ikke akkurat stresset enda.” Gleder meg usaklig mye til den hemma bacheloren er levert!! (Amen)

Hva har du å glede deg over disse vakre dagene?

#Glede #vår #hverdag #sommer #dyr #lam #kos

5 kommentarer

5 thoughts on “Fine, små dyr og en trippel løvetann

  1. Nydelige bilder! Katten var vakker!! 🙂 Våren er den beste tiden, både planter, dyr og mennesker kommer krypende ut i solen. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *