Every day can be a Good day

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er jeg i gang i praksis igjen, og har planlagt å ha tre til seks undervisningstimer til dagen disse to ukene. Det blir veldig kjekt, utfordrende og lærerikt. Akkurat nå er jeg nokså stressa. Jeg trener mer enn før, jeg har sjokoladefaste, og jeg har enormt masse som skal gjøres. De to første dagene i denne uka har jeg vært hjemme henholdsvis halv ti, og halv elleve om kvelden, og dagen starter kvart på fem om morgenen. I kveld skal jeg være med Thomas på en øvelse med bandet som skal være med å lede lovsangen i Tyskland, når vi reiser om en uke. Og i morgen tror jeg at jeg skal smette inn et bryllupsinlegg her på bloggen, hvis jeg får tid 🙂

I mellomtiden blir det mer vårblomster…

Hvordan er dine dager?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *