Første dag i praksis

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var første dag i praksis. Det er morro å være tilbake hos de flotte klassene mine. 7. trinn er virkelig toppen, folkens! Men i tillegg til å være veldig gøy, er praksis veldig slitsomt – mye fordi jeg har så lang vei å pendle, og er hjemme seint. Men i går klarte jeg allikevel å karre meg på 24Fit Club, og det føles veldig godt.

I kveld skal jeg på en fest med alle jesusgruppene med tema misjon. Det blir kjempemorro å treffe alle igjen – og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til å se et par av innslagene denne kvelden. Må forresten også nevne at på søndag gjorde jeg noe av det værste jeg vet for andre gang i år – flytte en diger sofa opp en bitteliten trapp. For ikke å snakke om alle de andre tingene jeg bar opp der… Streeess.

Resten av uka har tydeligvis tenkt til å fly av sted i ultrafart, så jeg prøver bare å holde meg fast inntill videre 🙂


Jeg er litt dårlig til å ta bilder av alt så skjer, så enkelte innlegg blir bare illustrert med noen av de flotte vårblomstene som kommer inn. Hva med en Engelsk Pelargonia og en Primula? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *