Fullstappet Lykke

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Disse dagene er fullstappet av moro. Jeg får rett og slett ikke tid til å blogge om alt. Men alltså: torsdag var jeg på forening med engelskklassen på Lura, og overnattet i Sandnes til fredag hos snille Monica. Vi så på serie, spiste usunn mat, og fant en Geocache i nærheten.

Fredag kvelden var jeg på Herbalife velværekveld hos Kristine. Der fikk jeg ansiktsmaske og lærte masse om helse og sunnhet. Jeg ble også inspirert til å begynne å trene skikkelig – altså styrke, og ikke bare jogging som jeg har holdt på med. Dette førte altså til at jeg var på trening i går, på Fit Club i Egersund. Og hardere trening har jeg sjelden vært med på. Helt Vilt. Etter at jeg nå har krabbet rundt de neste dagene, skal eg jammen komme meg dit igjen, og prøve mer.

Jeg gleder meg også veldig til å reise til Tyskland snart. Hei, det er under tre uker til, jo! For å oppsummere ferdig, så ble helga tilbrakt mye med Thomas. Og vi kjøpte ny bil, fant to geocacher(jeg har funnet 7 nå!), og bestilte Bryllupsreise. Og jeg var på ungdomsmøte på lørdagen, og fikk jobbet med bacheloren (litt) på søndagen. Dagene er altså fulle av mye spennende og mye gøy hele tiden. Og jeg bare Nyter livet mitt!


Disse utrolig stilige leilighetskompleksene var jeg altså på forening i! Nydelig å se byen fra 7. etasje på kvelden.

4 kommentarer

4 thoughts on “Fullstappet Lykke

  1. Randomjenta: Absolutt! 🙂
    Selvsagt er dagene litt opp og ned – og noen er bare stress.. Men stortsett er livet toppen 🙂

  2. Flott at du er så open og delar med deg av lykka di! Eg ynskjer deg alt godt, og håpar du får det like godt i ekteskapet som eg har. Vi har vore gifte i 48 år.
    Husk å sei Eg er glad i deg, ofte, ofte!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *