Negledesign i Bryllupet

Categories U Bryllup

Nå var det virkelig på tide med et bryllupsinnlegg igjen! Jeg har egentlig masse greier som skjer med bryllupet, men legger ikke alt ut på bloggen… Noe må jo være en overraskelse også 🙂 Nå har jeg fått en liten anelse om hvordan jeg vil ha neglene i bryllupet. Jeg trodde i hvertfall det. Billige neglelakker i lekre farger ble kjøpt inn på TGR, og neglene ble stylet til tusen. Så nå har jeg i hvert fall èn måte å gjøre det på. Men så kom jo plutselig en venninne å sa at hun kunne legge skjell-lakk (sånn som sitter i ukevis uten en skramme) så da blir det kanskje det jeg gjør i stedet..

Men her er i hvertfall et bilde av hvordan jeg kunne tenke meg neglene. Muligens… (selvsagt sett bort i fra at de på bildet er meget skjeive og rare, da) Fargen er også litt finere i virkeligheten. Blank, men med et skjær av rosa. Og sølvglitter på tuppene! Perfekt for mitt fersken-bryllup 🙂
Billig neglelakk gjør susen, folkens! Neglene er litt viktige, fordi de vil synes på bilder av brudebuketten og ringene. Men er det verdt å bruke tusen kroner på å få fine negler?


Andre som har tenkt til å stelle neglene selv, og spare penger på dette?

Hvordan vil du ha neglene dine?

#bryllup #DIY #negledesign #negler #neglelakk #skjønnhet

1 kommentar

1 thought on “Negledesign i Bryllupet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *