Makes me Smile

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En tidlig lørdag morgen våkner jeg og kjenner at livet er godt. Vinden uler som besatt ute. Huset er forferdelig rotete, og jeg ligger etter med skolearbeidet allerede. Men det er allikevel et godt humør i meg denne morgenen. En glede.

 

Her er noe av alt jeg er glad for i dag:

* Jeg er inne i varmen når det er iskaldt ute.

* Te

* I går var en nydelig dag med pizzakveld hos Karoline.

* I vinduskarmen står chilien og persillen jeg har sådd. Og jeg gleder meg til å se dem vokse! Dette skal bli et år med en del såing av frø! PS: Hvis du vil så chili, er det tiden nå. Så tidlig, så kommer det mer frukt 🙂

* I dag skal jeg henge med kjæresten; noe vi ikke har gjort altfor mye denne uka.

* Kakao

* Jeg gleder meg til fremtiden. Sommer, Bryllup og bryllupsreise, vinterferie, vennebesøk på søndag, og i dag.

* For i dag skal jeg på en Release-middag for en CD Thomas har laget coveret til. CD’en er laget av noen venner av oss, som (forhåpentligvis) skal synge litt i vielsen vår. De fleste sangene er egenskrevet, og finnes på spotify HER. Og de kan lastes ned gratis Her. Hva synes dere om coveret?

Pasted Graphic

 

* God samvittighet, for jeg jogget i går.

* Jeg skal på skolen kun to dager neste uke (og resten av året.)

* Yr.no sier at det skal bli varmere de neste dagene! (Jeg synes så synd på snøklokkene som hadde begynt å sprette rett før kaldværet kom, i begynnelsen av Januar)


Bildet er tatt med close-up filter. Hehe, gøy å eksperimentere!

Gledelig Helg!

#glede #glad #smil #takknemlig

1 kommentar

1 thought on “Makes me Smile

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *