Ferdigsydd kjole inspirert av 50-tallet

Categories A Hobby

Denne kjolen sydde jeg på kun en lørdag formiddag. Var nesten overrasket selv over for fort og greit det gikk!

Fornøyd ble jeg også. Denne kjolen er helt klart blandt topp tre av de jeg har sydd til nå. Stretchstoffet gjør den veldig behagelig, og mønsteret tillater både hverdag og fint bruk. Toppen sydde jeg etter dette youtubeklippet. Og jeg kommer garantert til å bruke denne fremgangsmåten igjen, med tanke på at jeg alltid strever med toppen. Skjørtet klippet jeg helt enkelt ut med utgangspunkt i et skjørt jeg har kjøpt som jeg liker formen på.

Nå er jeg helt full av syplaner, men pengene setter grenser for hvor mye stoff jeg kan handle.. Så jeg får legge noen av planene i spareboksen, og fokusere på det stoffet jeg har liggende (noe som ikke er rent lite). Der må det nok ligge litt til, for nå om dagene er det supertravelt i Ingrids liv, og hun får gjort meget lite… I dag skal jeg i hvert fall få klippet meg litt!

 #sy #symaskin #kjole #kjoler #design #DIY #hjemmelaget #prikkete #prikker #mønster #hobby #håndarbeid

4 kommentarer

4 thoughts on “Ferdigsydd kjole inspirert av 50-tallet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *