Nå virker det som om vinden har roet seg littegrann. Det har vært helt vilt vær i det siste, og de fleste av oss har blåst bort. Internett også. Heldigvis er det nå mer eller mindre tilbake.

Disse første ukene på skolen har vært slitsomme og innholdsrike. Jeg kjenner på meg at dette blir et travelt år med Bachelor og Bryllup og Flytting. Men også et kjekt og utrolig spennende år! Jeg får nok bare ta en dag av gangen, og nyte dem til fulle! Det har for tiden blitt mange hobbyinnlegg, og de vil nok fortsette litt også, siden jeg lager mye både her og der. I tillegg vil nok et og annet bryllupsinnlegg finne veien inn på bloggen min…

 

Gårsdagen ble brukt til skole, date med Thomas og tur med Bente. I dag skal jeg ære om estetikk på universitetet, og så kjører jeg videre med Jesusgruppe i kveld. Det blir en bra dag!

Å, som jeg gleder meg til løvet spretter!

1 kommentar

1 thought on “En bra dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *