Syforening og Midnattstur

Categories A Hobby

I går kveld var jeg skikkelig i syhumør! Jeg hadde tid, syplaner, og alt lå til rette. Og for å toppe alt fikk jeg plutselig en snap som sa; gira på å sy? Etter en dag med sofahenting, stekt ris og dramaøvelse, kastet jeg meg rundt, pakket sysakene, og kom meg avgårde til Bente for å sy litt. Siden syprosjektet mitt skal være en gave, vil jeg vente med å vise resultatet… Men her er Bente som har fått en Awesome dukke til jul, og nå ser ut som det proffe designeren hun faktisk er.


Etter å ha sydd både lenge og vel, bestemte vi oss for å like godt gå en tur i kveldingen. Ingenting er som frisk, nattesluft og tykk, nattlig stillhet når man ikke er trøtt allikevel. Og når jeg kom hjem og hadde tatt en snartur i dusjen, sovnet jeg momentant…

 

#hobby #forening #sy #symaskin #tur #natt #sying #kos

2 kommentarer

2 thoughts on “Syforening og Midnattstur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *