Min Kreative Julekalender

Categories O interessa

Det at jeg først nå skriver om julekalenderen min sier vel litt om hvor langt etter jeg ligger med bloggingen… Det er så vanvittig mye som skjer for tida!

 

 

Denne kalenderen fikk jeg i posten av snille, gode, fine Charlotte. Hver dag får jeg en hyggelig oppmuntring, og en tepose jeg kan kose meg med. Passer jo helt perfekt til meg! Og en god anbefaling til neste år for deg også, hvis du har noen te-elskende venner 🙂

#DIY #jul #julekalender #te #tea #kos #teaparty #venner #gave

4 kommentarer

4 thoughts on “Min Kreative Julekalender

  1. Så utrolig kult, morsomt og ikke minst personlig!
    Det var absolutt en av de få kalenderne jeg virkelig setter pris på om jeg hadde fått det! DU er super heldig 😀
    Ønsker deg en fin, fredfull og herlig jul 🙂 <3

  2. Emilie: Helt sant! Jeg ble kjempeglad – det var nesten som i den filmen; Pay it Forward – jeg tenkte på¨hva jeg kunne gjøre i gjengjeld, men så fant jeg ut: jeg kan jo bare gjøre noe fint for noen andre! Også bare spredte gleden seg ut i gode gjerninger og tanker 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *