Den lille gutten til meg og Thomas

Categories O interessa

 

Som nevnt har jeg og mannen fått oss et fadderbarn i Rwanda. Nå har vi fått bilde, navn og litt informasjon i posten om gutten vår som heter Mugisha David og er seks år gammel. Jeg synes dette her er utrolig gøy, og så snart jeg fikk papirene, satte jeg meg ned for å skrive et brev til Mogi (som jeg kaller ham for meg selv). Gleder meg til å få svar, men Compassion sa at det i værste fall kan ta opptil fire måneder fordi brevene skal oversettes begge veier (det var visst en vanskelig oversettingsjobb!?)…

Poenget med dette innlegget var vel egentlig bare å vise dere hvor søt lille Mogi er, og å oppfordre DEG til å gå innom Compassion og se om du har råd til å betale 260 kroner i måneden du også for å forandre livet til ett av disse barna… Jeg har også lagt inn en liten “reklame” for Compassion til høyre på bloggen min. Oppfordrer deg til å gjøre det samme, så kan du kanskje redde flere barns liv enn du har råd til selv! Hvis du ønsker en lignende Widget eller banner, KLIKK HER.

“Speak up for those who cannot speak for themselves, for the rights of all who are destitute. Speak up and judge fairly; defend the rights of the poor and needy.”

— Proverbs 31:8-9 (Salomos Ordspråk i bibelen)

#barn #fadderbarn #fattige #hjelp #barmhjertighet #brev #compassion

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *