Alt makter jeg… (18 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Fil.4.13.

Håper det gjør godt med denne oppmuntringen i dag. Alt makter jeg i Ham som gjør meg sterk!

Jeg er skikkelig gira på baking om dagene. Har flere oppskrifter klare til å teste ut de neste dagene, men det er utrolig hvor mye tid som forsvinner til å jobbe. I tillegg selger jeg juletre som frivillig etter arbeidstid. I dag er antagelig siste juletreselgedag, da, og jeg tror bakeplanen er i hvertfall en delfiakake, så får vi se om jeg får mer tid…

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #kraft #oppmuntring #sitat

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *