Bare av godhet (16 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Rom.9.16.

Det som skiller de kristne fra alle andre trossamfunn er at vi ikke kan “fortjene” frelsen. Vi kan ikke jobbe-jobbe-jobbe og så komme i rett forhold til Gud. Nei, det er bare Guds godhet som gjør at vi er godtatt. Og den godheten er så enormt stor at den dekker over alt det dumme vi gjør.

 

I dag igjen er det for meg jobbing som står på programmet. Jeg skal også gjerne på en tur med hunden, og MÅ snart får gjort noe med alle julepakkene (som jeg enda mangler mange av, og som ikke er pakket inn eller levert..) Hvordan ligger du an med gavene?

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #godhet #nåde #tilgivelse

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *