Han forbereder deg (15 av 24)

Categories P Julekalender

 

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

1.tess.5.23.

Dagens bibelvers handler om at Gud skal forberede oss til Jesus kommer igjen å henter oss. Når man blir kristen, starter man en vandring med Jesus, som Hans etterfølgere. Ved å tilbringe tid med Ham, forandrer vi oss, og blir den beste versjonen av oss selv. Dette verset er en bønn om at Gud skal hjelpe med denne forandringen…

I dag har jeg og mannen vært på julehandel – søndagsåpent på Bryne. Jeg var som vanlig ikke særlig flink, og fikk bare kjøpt en og to halve julegaver. Thomas tok nesten alle i en smekk. Jeg har også fått tid til å jobbe litt i dag. Nå for tiden jobber jeg mye med å lage gravpynt; greiner og kranser med pynt på. Koselig arbeid! Resten av kvelden skal tilbringes med gode venner som er hjemme i ferien 🙂

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #disippel


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *