Det er snart over

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

 

Hver dag slåss jeg med engelsk-oppgaven min Lesson Study. Hver dag tenker jeg at det snart er over. (Det er nok derfor jeg har følt at jeg er i begynnelsen av desember i over en uke nå). Men nå nærmer tirsdag seg. To dager, så kan jeg dytte en enorm byrde av skuldrene, og inn i hukommelsen. Det blir ufattelig deilig. Og etter å ha gjennomført en Lesson Study på kun tre uker blir eksamen… Vel: Bare en eksamen.

Jeg avsluttet i dag refleksjonsdelen min med atThis has resulted in a compact, intense period that nonetheless has offered a significant amount of learning.”

Og nå gjenstår bare finpussing på alt det skrevne, og så må jeg forberede en muntlig presentasjon også til tirsdag.

Og så er det i gang med sying og julebakst for fullt!! Can’t wait! 😀

#skole #stress #jul #ferie #eksamen

3 kommentarer

3 thoughts on “Det er snart over

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *