En interessant dag (+Nydelig kjole)

Categories N Foto

Jeg tok mitt eget råd fra innlegget jeg skrev for et par dager siden (HER), og fokuserte i dag på å være ekstra til stede der jeg er. Det resulterte i en ganske så interessant dag hvor jeg la merke til enda flere ting rundt meg, og kom i snakk med et par interessante folk. Kos på skolen i praksis, kos med de andre i praksisgruppa, kos på toget og bussen (faktisk) og kos å komme hjem og slappe av litt.

Jeg koser meg mer og mer i praksis i sjuende klasse. Det er så kjekt å bli kjent med elevene! Selv om ting er insanely travle for tiden prøver jeg å nyte de mange små, gode øyeblikkene, og ta ting litt etterhvert. Livet har mye godt å by på!!

Jeg må forresten bare vise dere denne nydelige kjolen som jeg kjøpte på DH-Gate for 250kr og fri frakt. Det kan vel ikke bli mye bedre? Og nå vet jeg i hvertfall hva jeg skal gå i i ett av bryllupene til neste år. Jeg utfordrer (herved) meg selv til å sy en kjole til det andre bryllupet jeg skal i 🙂

Bildene i dette innlegget er forresten tatt av flinke Thomas, som jeg tilfeldigvis skal gifte meg med om syv måneder! 🙂 (WOW, det er snart bare et halvt år!!)

2 kommentarer

2 thoughts on “En interessant dag (+Nydelig kjole)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *