I helga koste jeg meg massemasse! Misjonskonsert, Brudeshow og alt mulig. Problemet var kanskje hovedsaklig at jeg ikke fikk et eneste sekund til å tenke på skolearbeid. Nå er jeg litt redd for at de andre i Lesson-Study-gruppa vil drepe meg. I’m watching my back, and I won’t go without a fight! I tillegg ble jeg plutselig oppringt for å ta noen vikar-timer den dagen (i dag=mandag=fridagen min) jeg hadde tenkt til å ta igjen skolearbeidet og (nesten enda viktigere) rydde huset før Cellegruppa skal være hos meg i morgen. Men på grunn av denne vikartimen får jeg altså ikke tid til noen av delene. Og for å gjøre vondt værre bestemte jeg meg like godt for å skrive dette blogginnlegget.Hmm… Lurer på hvordan dette skal gå…

Tchüss!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *