Den siste sangen jeg er blitt hekta på er Awake av Hillsong Young and Free.

I det siste har jeg bakt veldig mye. Jeg liker virkelig å bake gjærbakst! På bildet er skillingsbollene jeg laget for en uke siden. I går laget jeg pizzahorn; det er jo bare kjempegodt! 😀

 

 

Jeg har vært enormt mye på farten i det siste. Sandnes, Stavanger, Bryne. Mange turer, lite penger.

Har vært på Stoff og Stil og kjøpt meg småting til noen spennende syprosjekter. Elsker å lage ting!

Har også laget et par små kort. Ikke noe voldsomt fancy, men det er alltid gøy å gi et kort til en venn. Enten er det en anledning, ellers så lager du en anledning 🙂

Oppstarten av ny jesusgruppe var super. Skolen går nokså greit; men nå tror jeg det nermer seg den travle perioden. Den starter nok i midten av oktober, og varer til eksamen er levert 4. desember.

Jeg holder hele tiden sånn smått på med litt bryllups-forberedelser. Blandt annet har både jeg og mannen blitt skikkelig flinke til å trene! Jeg sprekker nesten av stolthet av alt jeg har klart!

I går var en helt fantastisk dag der jeg fikk en forsmak på hvor fin høsten kan være. Frisk, kald luft. Fremdeles litt varme i sola. En nydelig tur med hunden i Guds fantastiske natur.

Åh, det er herlig med helg! Og min varer fra og med fredag til og med mandag. Blir livet bedre enn det?? 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *