Mitt Favorittbilde

Categories N Foto

Jeg er med i en fotokonkurranse hos RotteHeimen. Her er mine to bidrag:

Dette bildet ble tatt grytidlig om morgenen. Jeg og kjæreten var ute på en morgentur. Duggen i gresset og endene gjør at dette bildet minner meg om magien og spenningen ved å være nyforelsket!

 Denne søte pusen ble foreviget mens jeg var med en veldig god venninne. Vi hadde pratet og kost oss hele dagen, og ble sittende ute på gresset med tre katter og en hund som fort ble objekter for en heftig photoshoot 🙂

 

Det var utroolig vanskelig å velge ut to bilder, fordi jeg har sikker fem hundre (eller fem tusen) favorittbilder. Men her er i hvertfall noen jeg er veldig glad i, både fordi de er pene, og fordi de inneholder nydelige minner for meg. Bildene under er ikke bidrag i konkurransen. Bare litt søte bilder som jeg ikke kunne la være å ha med 🙂

 

#forelsket #dyr #søt #konkurranse #fotokonkurranse

3 kommentarer

3 thoughts on “Mitt Favorittbilde

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *