Kake-eksperiment

Categories S Mat

Bursdagen min er nå overstått, og jeg har blitt 21 år. Feiringen hadde tema “Pink Party,” så jeg måtte prøve å lage noe rosa kake. Det ble i hvertfall delvis rosa, i tillegg til at jeg hadde rosa cupcakes, ballonger og duk og sånt. Kaka laget jeg med utgangspunkt i et bilde jeg fant på nettet som inspirasjon.

Jeg tok to lag med brownies oppå hverandre med et lag knust kvikklusj i midten. Så pyntet jeg hele kanten med kvikklunsj og laget en haug med marsipangriser.


Så plottet jeg grisene oppi gjørmebingen til slutt 🙂

Jeg kaller den “grisekaka mi.” Ble ganske søt, eller hva?

7 kommentarer

7 thoughts on “Kake-eksperiment

  1. Hennie Lyngstad: Jeg brukte to lag med brownies-kake, ca 10 kvikklunsjplater rundt kanten, litt marsipan til grisene… Og en vanlig smør-og-melis-topping til sjokoladekaker 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *