Tankene som gir meg hjertebank

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå kjenner jeg at jeg har hjertebank, bare av å tenke på denne uka. Den kommer til å bli SåSkummeltOgSpennendeOgInteressantOgInnholdsrikt! I morgen skal jeg være vikar i andre klasse. Det har jeg aldri vært før, og det er skummelt! Senere skal jeg treffe Bente og lage noen skikkelige planer for den litt abstrakte Brasil-turen som vi reiser på om bare noen dager. Det er spennende! Tirsdag skal jeg på medarbeidersamtale i menigheten (siden jeg er med i ungdomsstyret) og det blir interessant. Sammen med turer med venner, Jesusgruppe, bøker, skolearbeid, pakking, kjæresten og mye annet gøy blir dette en vanvittig innholdsrik uke!


-Jeg trengte et vårbilde, så jeg rotet litt i arkivet…

I dag har det sluddet. Det har resultert i en meget våt og grå verden, så jeg har holdt meg mye inne. Har vært med kjæresten og hatt en photoshoot, og senere kost meg med kakao sammen med Yvonne. Nå har jeg ledd masse. Jeg har sett på Ylvis som er Big In Kirgisistan. Utrolig morro, og flott tidsfordriv på en søndag kveld. Og jeg må bare vise dere et fantastisk bilde jeg tok av Thomas på photoshooten i dag. (Did the makeup myself)

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Tankene som gir meg hjertebank

  1. Det skjer mye hos deg, forstår jeg 🙂 herlig! og skal du på tur til Brasil? Jeg vil også!! 😉 så herlig. Ønsker deg en nyydelig reise – og lykke til med alt du skal gjøre som vikar og allting. mange klemmer til deg 🙂

  2. Spirea: Ja, her skjer det veldig mye 🙂 Brasil-turen starter natt til lørdag! (Kofferten og sekken er opptatt, men du kan sitte i veska om du vil?)
    Vikar-timene gikk kjempegreit 🙂 Klem til deg også! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *