Julaften – og planen for første dag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne julaften ble litt av hvert. I begynnelsen var den i hvertfall veldig stressende. Vi jobbet på spreng i planteskolen for å prøve å bli ferdige. Når vi endelig klarte å stenge butikken (to timer for sent) hadde vi et vell av graver å stelle før vi kunne gå på julefeiring. Vi måtte også lage ferdig sausen til riskremen før vi hoppet i bilen over en time for sent og kjørte mot Egersund.

Når dette først var overstått ble dagen mye bedre. Vi traff på lillebror Anders (som ikke kom seg helt hjem i går pga været) og feiret sammen med tante, onkel og søskenbarn. Elsker å tilbringe jula med søskenbarna mine, som er på samme alder. Vi fikk ikke lite gaver heller! Naiki, hunden, ble helt vill av glede da hun fikk et teppe å tygge på. Anders elsket spillet han fikk av en kamerat og mamma var kjempefornøyd med luktelyset. og jeg? Jeg var overveldet av ny koffert, masse fine ting til jeg skal flytte ut, penger og gavekort. For ikke å glemme at jeg fikk meg krumkakejern. Takk Onkel! 🙂

 

 

 

Naiki ble liggende å sutte på teppet resten av kvelden 🙂

 

Det ble sen kveld i går. Men måtte allikevel opp tidlig i dag. For i dag skal nemlig jeg og gutten min reise av sted til Østlandet å besøke pappa sin side av familien. Blir en lang kjøretur, men sammen med Thomas og den nye kofferten min skal det nok ikke bli noen problemer i det hele tatt! Gleder meg til å se folk igjen.

Hvordan var din julaften? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *