Say Thanks – BTM#24

Categories P Julekalender

Be The Miracle! Tjuefjerde Desember.

Jula inneholder så mye godt. Å gi, å smile, å varme, og å være sammen. Min julekalender handler om nettopp dette, gi gode tanker og oppmuntringer til de rundt deg. Hver dag legger jeg ut en utfordring som du kan (og jeg må) gjøre. Så kan vi sammen gjøre en forskjell der vi er, og gjøre jula littegranne bedre for noen andre. Vær Mirakelet for dem rundt deg!

(Jeg setter forresten veldig pris på om noen sender en liten kommentar hvis de har gjort utfordringen min en dag! De som kommenterer at de har gjort det, og hvordan, kan vinne en anbefaling av bloggen sin, hvor jeg skriver hva jeg liker med den, og publiserer (med link) på min blogg. God reklame for deg, og forhåpentligvis en oppmuntring til å gjøre andre glade.)


DAGENS UTFORDRING:

 

1.       Denne kalenderen har handlet mye om å gi. Gi glede, gi tid og gi gaver. Julaften må alltid handle om noe spesielt. Denne luka handler om å takke. Takk for at du får gå før kona med den store handlevogna i kassen på Rimi. Takk for at du endelig er ferdig med å pynte og bake til jul. Takk hjertelig for alle de flotte pakkene du får i dag, og for all omtanken som ligger bak. Takk for at vennene dine alltid stiller opp når du ringer dem, og mest av alt, takk Ham som gav deg alt! Takk Gud for livet ditt. Det skal jeg.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *