Giraffen Laffen (hjemmelaga)

Categories A Hobby

 

For en stund siden gikk jeg gjennom hobbyposen min. En pose som inneholdt mellom ti og tjue uferdige hobbyposjekter. Noen manglet bare å feste et par tråder, mens andre hadde jeg nesten ikke begynt på. Der fant jeg blandt annet en liten giraff som kun manglet ører, øyne og horn. Yvonne ble med ett forelsket, så jeg måtte ferdigstille det stakkars dyret umiddelbart. Han ble jo veldig søt da! Oppskriften finner du her. Nå ser jeg forresten at jeg har glemt flekkene! Oh, well…

Nå har jeg sortert de resterende prosjektene i to poser: En for prosjekter jeg snart skal gjøre ferdig, og en for prosjekter som må vente en stund til.

8 kommentarer

8 thoughts on “Giraffen Laffen (hjemmelaga)

  1. sv: Takk 🙂 Nei, Thomas he ikke fiksa på bildane. Han he bare fått sendt någen av dei, eg he fiksa dei sjøl. Vente enno på resten.
    Nå va d eg som stilte opp gratis for han å ikke motsatt, d va han så spurte meg om eg konne vær modell får han så han konne få øva. Så eg suns eg sgo hatt bildane mine får någen måna si…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *