Inspirasjon i bøttevis med Pinterest

Categories O interessa

               

 

 

Min nye “avhengighet” på nettet er en side som heter Pinterest. Du finner den også som en app. Hele opplegget er at det er lagt ut haugevis av inspirerende bilder som du kan lagre ved å “pinne” dem. Det er kategorier som DIY (Do It Yourself), mat, hage, interiør, foto, osv. Det beste er at det ofte står hvordan du kan gjøre noe lignende! Jeg absolutt elsker det! Ganske likt WeHeartIt, for dere som har prøvd det, men jeg liker Pinterest bedre, fordi det du får mange tips og oppskrifter. Nå har jeg allerede funnet masse jeg har lyst til å prøve å lage. En flott ting å sysle med på en kjedelig dag.

Og følg meg gjerne; Ingrid Øvern.

 

BildeKilde 1,   BildeKilde 2,   BildeKilde 3,   BildeKilde 4,   BildeKilde 5   BildeKilde 6

Har du vert innom pinterest?

Kan jeg følge deg?

2 kommentarer

2 thoughts on “Inspirasjon i bøttevis med Pinterest

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *