London – Shepherds Bush

Categories G Reise og ferie

Nå kommer bilder og tekst fra torsdagen i London. Her er det så mye og se, og så mye å oppleve. Jeg digger at matbutikkene er billige og annerledes, og at kollektivtrafikken er helt utrolig. Vi har aldri ventet lenger enn 5 minutter på et tog eller en buss. Torsdag var vi en hel haug med steder, og jeg har skjerpet meg litt når det gjelder å ta bilder, så derfor deler jeg opp dagen i flere innlegg, siden vi gjorde så enormt mye forskjellig på en dag. En av de første tingene vi gjorde torsdag, var å besøke Shepherds Bush. Vi skulle på markedet, men brukte masse tid på å lete etter det. Vi forvillet oss inn i et stort handlesenter med masse, dyre merkebutikker. Jeg turte ikke å se på prislappene en gang. Men i gangene var det masse gratispøver av ting. Benita fikk seg for eksempel nytt ullundertøy gratis.

 

På vei mot Shepherds Bush Market var det masse kjekke butikker. Spesielt mye bakerier og etterhvert en hel haug (eller et kvartal) med butikker som solgte stoff! Det var nesten som himmelen for en nystartet syerske som meg selv. Jeg skal kjøpe alt stoffet mitt i London heretter! Da vi kom til selve markedet var det også masse gøy å se på!

 

 

 

Til slutt, et bilde av stoffet jeg kjøpte på Shepherds Bush Market. Tenker meg at dette blir noen flotte, små kjoler! Og det beste var at meterprisen var ca 20 kr. Superbillig!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *