Tur i Skogen

Categories E Natur og Turer

Sola skinner om kapp med humøret mitt i dag. Noe som ikke er feil i det hele tatt. I tillegg til to turer i går, setter jeg altså ut på tur i dag også. Det blir søndagstur til Lio, som er et leirsted et stykke oppi skogen her i Sokndal. Kjekt med tur og gode venner!

Det er ufattelig deilig med helg! Med bønnemøte fredag og ungdomsmøte lørdag har jeg virkelig følt at Gud har prøvd å si meg noe i det siste. Kanskje jeg skriver litt mer om det etterhvert her på bloggen…

Ellers har jeg begynt å lese en del igjen; nettopp nå holder jeg på med en Karen Kingsbury-bok. Anmeldelse kommer etterhvert 🙂 Er deilig å lese skjønnlitterært!

musicnodes
Laura Story: Blessings

Måtte dele denne nydelige sangen med dere 🙂 Til slutt legger jeg også ut noen av bildene fra turen i går. Jeg gikk ut nokså tidlig på morgenen, og det var enda spor etter frosten i gresset der solen ikke hadde fått tak enda…

Høsten er virkeli i anmarsj…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *