Bilder som gjør meg glad

Categories N Foto

Jeg er voldsomt glad i bilder. Jeg kan sitte å se på bilder, ordne, redigere, og mimre i timevis. Noen bilder liker jeg fordi de minner meg om noe. Jeg elsker også bilder av venner. Andre liker jeg på grunn av “stemningen” i bildet, og andre igjen på grunn av selve det visuelle utrykket: at det er pent. Her er noen bilder fra den siste tiden som jeg liker 🙂

Jeg absolutt elsker blomsterenger. Det er en slags frihet, skjønnhet og glede i blomster, og spesielt når det er masser av dem på ett sted…

Et bilde av Thomas sitt store hage-prosjekt. Han og naboen har plantet 40 jordbærplanter i kasser i år. Nylig satte vi på netting slik at ikke fuglene skal få tak i de nydelige bærene…

 

Igjen ser vi min facinasjon for blomster: Kommer kanskje av at jeg er oppvokst på en planteskole… Dette bildet liker jeg også fordi lyset er så fint. Herlige farger! (Les noen tips om fint fotolys her)

 

Dette bildet tok jeg også for et par dager siden. Jeg liker det både fordi jeg elsker sånne nydelige himler, men også fordi jeg tenker på Gud når jeg ser himmelen sånn. Når strålene lyser mellom skyene og ned, så er det akkurat som om det er Guds lys som skinner ned på jorden…

 

I dette bildet er jeg glad i de herlige fargene, og også det skoglige preget: jeg elsker jo bare skogen!

Hva slags bilder gjør deg glad?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *