Min første egensydde kjole!

Categories A Hobby

For en stund siden ble jeg ferdig med kjolen min. Min aller første kjole!

Er ganske fornøyd med at jeg i det hele tatt kan bruke den! Fremme ser den veldig bra ut også! Det jeg ikke er så fornøyd med er bak: ryggen er litt for langt nede, slik at hele BHen vises.. Men det var jo første forsøk! Jeg ble til slutt enig med meg selv om å bruke de samme blondene som jeg brukte på bunnen, til stropper. Fremover har jeg to sypraosjekter planlagt: En shorts (har startet litt med den) og en finkjole. Gleder meg til å fortsette!

Er ikke fornøyd med ansiktet mitt på noen av disse bildene, men det er jo bare for å vise kjolen…

3 kommentarer

3 thoughts on “Min første egensydde kjole!

  1. Så flink du er, Ingrid! 😀 Gleder meg til å se hvordan shotsen og den neste kjolen blir 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *