Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Har hatt en helt vill helg med masse program. Tror denne uka også blir passe oppfylt av diverse aktiviteter, men det er bare morro (selv om den går utover bloggen). I helga var jeg i Stavanger på et læringsfelleskap som gjelder ledere i ungdomsarbeid i menigheter. Der var det fullt program med input, fokus oppover, og planlegging av ungdomsarbeidet fremover. Innimellom dette spedde jeg på med en del matematikk.

Men nå er livet herlig: matteinnleveringen er levert. Jeg har fri i dag, og mange gode planer fremover. Dessuten har jeg kjøpt meg en ny symaskin! 😀 Nå tar det nok ikke så mye tid før kjolen jeg syr nermer seg ferdig (men har bestemt meg for å sy inn en glidelås i den…)

Dagen i dag går til jobbing og jesusgruppe.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *