Min uforglemmelige 20-årsdag!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dagen startet egentlig litt dårlig. Jeg og Thomas kranglet på telefonen. Heldigvis ble vi enige om at vi måtte snakke skikkelig. Han kom til meg, og alt ordnet seg (kortversjonen). Jeg fikk en fantastisk gave av kjæresten min! En blitz til kamera, og i tillegg et bilde som egentlig er vårt, men som lenge har hengt på soverommet hans: et bilde av oss to tegnet i Budapest 🙂

Siden sola skinte så nydelig, tok vi oss en tur ut, Thomas, Chessie og jeg. Utrolig herlig å kjenne sola i ansiktet igjen! Og da vi kysset i solskinnet: det var akkurat som en ny, gammel, glemt type kyss! Å kysse om våren…

 

Det neste punktet på dagens agenda var feiring. I stedet for å feire min egen dag, ble det surprise-party for Cathrine som har bursdag samme dagen som meg. Vi lurte henne opp med en gjennomtenkt unnskyldning, og ut fra huset vi stoppet ved, strømmet det ut folk og ballonger! Hun ble veldig overrasket, og vi prakket på henne gaver, en scrapbook vi hadde laget, masse god mat og kaker:) Skikkelig vellykket fest for ei skikklig søt og takknemlig jente!

Cathrine med gaven fra meg: en potte med karsefrø og et annet mystisk frø som ikke har spirt enda. Hun fikk også et par øredobber.

Her er scrapboka vi laget til Cathrine. Hver gjest har en side med bilde av seg, og en hilsen til Cathrine.

En fantastisk, magisk, prinsessete kake fra Rebekka! Helt magisk. Utrolig god!

 

Etter overraskelsen gikk de fleste av oss på et ungdoms-hus-møte klokka 20. Det ble kjempebra med herlig lovsang, en god forbønnstund og litt undervisning om dåp. Etterpå var det mat og sosialt, og de hadde til og med bakt kake til oss to bursdagsbarna! (utrolig god kake, skal få oppskriften!) Så omtenksomt og hyggelig! Menigheten er jammen som en utvidet familie! Jeg ble så utrolig glad og mett i løpet av dagen. Helt uforglemmelig!

Her er en del av gjengen på ungdomsmøtet
Kaka vi fikk med sjokolademousse, vaniljekrem og sjokoladekake i.

Vi bursdagsjentene 🙂

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Min uforglemmelige 20-årsdag!

  1. Malvine: Tusen takk 😀
    Du er snill, du! Kjekt at dere ser ut til å lande mer og mer av bryllupsplanene! Kan nesten ikke vente på å få se selve bryllupsbildene 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *