Skrudd døgnrytmeendring

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Hjemme igjen. Allerede opptatt av nyttårsforberedelser, og har allerede begynt å få en mer normal døgnrytme igjen. La meg forklare hvordan døgnrytmen endres når jeg er hos pappa:

Jeg legger meg tidligere hver kveld, fordi det ikke er noe spesielt å finne på. (Er A-menneske, og blir fort trøtt om kveldene hvis det ikke skjer noe) Står opp tidligere hver morgen, siden jeg uansett bare trenger 7-8 timer søvn. Endte til slutt opp med å våkne (av meg selv) klokken seks den dagen før vi skulle reise hjem. Stod like godt opp, dusjet og pakket.

Nå har jeg kommet hjem, og har hatt besøk til over midnatt. Greit å snu døgnrytmen tilbake til noe litt mer tilnærmet et normalt tenårings-ferie-liv nå før nyttår. Trenger virkelig litt trening før jeg klarer å holde meg våken hele nyttårskvelden:)

I morgen er jeg klar for å fikse en del til nyttårspynten, pakke ut resten av bagasjen og ha en koselig dag med gutten min:)

Var så koselig å se alle mine gode venner og kjære igjen! Men ingen er så glad for å se meg som søte Chessie^^

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *