Forsømt (foto)

Categories E Natur og Turer

Bildene er fra en tur jeg og Yvonne var på for en stund tilbake. Tittelen er ment for bygningen på bildene, selvsagt ikke for jenta, som blomstrer som aldri før:)

Har fått gjort mye bra i dag! Lest lekser. Truffet venninne i Sandes (jobber med Mission Impossible: holde kontakten med alle venner). Tilbrakt kvelden med Gutten Min (Som så smått har begynt å blogge igjen). I morgen er det klart for å reise på handletur, og kanskje endelig få meg en ny pc.

 

Tilslutt bare en Anti-Anbefaling!

Jeg og kjæresten bestillte Mac fra Eplehuset (stavanger). Nå, etter over 5 uker har det endt med at jeg endelig har fått pengene tilbake. Ingen mac, og mange telefonsamtaler fattigere. (For å gjøre en lang historie kort) De var dessuten usedvanlig dårlige på å kommunisere med oss: Fikk ingen som helst mailer med bekreftelser, eller kvittering eller noenting. Ikke noe beskjed om at kjøpet ikke var godkjent (men pengene forsvant), og vi måtte ringe mange ganger før de endelig fikk sagt at vi ikke kom til å få noenting… 

2 kommentarer

2 thoughts on “Forsømt (foto)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *