En merkelig forsovelse!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg våknet som vanlig av alarmen klokka 05.00. Slumret den 10 minutter, og da jeg våknet igjen skrudde jeg på lyset, og tok på brillene før jeg skrudde av alarmen (en sikkerhetsregel jeg har for meg selv, så jeg ikke sovner igjen). Rett etterpå åpnet jeg Pc-en for å sjekke rommen vi skulle være i. Da jeg var ferdig, og tenkte å stå opp gled blikket tilfeldigvis ned mot klokka som viste 05.55. 

Vet du når bussen går? Det er 05.55, det. Jeg kunne ikke forstå det! Jeg hadde jo vert våken! Når hadde jeg sovet 30 minutter ekstra??

Etter en del gjennomtenking har jeg endelig forstått hva som virkelig skjedde! (men det tok litt tid). Jeg må ha skrudd av alarmen i stedet for å slumre den. Jeg har en alarm som ringer kl 05.40 (den betyr at jeg må gå). Det var nok denne som vekket meg opp den siste gangen i dag. Menmen. Da får jeg bruke dagen med å kome ajour med skolearbeidet (hvem lurer jeg? -Jeg klarer ikke det på en dag!!) 

Litt Random Bilde?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *