Objektiv, Jesusgruppe, Pc-spill

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg fått tilbake 18-270mm-objektivet mitt fra reperasjon! Det funker som før, og det var greit å kunne zoome litt mer igjen:) Men jeg merker at jeg blir mer og mer sugen på en linse med bedre kvalitet… Må bare bite i det sure eplet og vente en stund til.

I mellomtiden kan jeg jo ta noen bilder av rådyr og sånt.

 

I dag var jeg i Jesusgruppa! (ikke den jeg er leder for, men den jeg går i). Alle fortalte litt fra sitt liv med Gud; noen spennende opplevelser, eller hvordan Gud virker i livet. Det var kjempe-greit å høre om hva andre hadde opplevd, og å bli litt bedre kjent med alle:)

Har forresten også hatt fri, så jeg fordypet med veldig i et pc-spill. Viritual Villagers. Utrolig morro! 😛 Det er lenge siden jeg har tillatt meg selv å bli hekta på pc-spill.. Vet jo hvordan det går (hele dager forsvinner i en tåke av spilling, godteri og vonde nakker), men nå som jeg hadde en fridag gav jeg altså etter for fristelsen… Jaja. Det må være lov å sløse bort noen dager på tøys innimellom? 
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *