Vil du vite mer om meg?

Categories R Om meg

Tok utganspunkt i et sånn spørreskjema som jeg fant her.  Siden jeg synes det er utrolig kjedelig å lese alle spørsmålene, skriver jeg heller bare svarene:)

 

*Mitt Navn baklengs er Dirgnid Ladru Nrevø. Høres russisk ut..

*Jeg ble født på Hamar. 

*Det siste jeg lastet ned på Pcen var nok ti sanger fra spotify. Den siste var “Let me rediskover You av Downhere.”

*Jeg har egentlig ikke noen favorittresurant. Går nesten aldri ut å spiser, og i så fall er det typisk junk-food; kebab, pommes frites, pizza…

*Jeg tror at siste gangen jeg badet i et basseng var i Nederland i fjord. Det var i badeland, men jeg har badet ute i boblebad i sommer… 

*I tiendeklasse hadde vi en teateroppsetning som handlet om ungdom, sex, alkohol osv. Jeg spilte helsesøster, og sang en sang til Askeladden om sikker sex. Er livredd for at noen jeg kjenner skal se den filmen… Tør ikke se den selv heller.

*Jeg kunne tenke meg å ha 2-3 barn, men må se hvordan det går med nr. 1 først…

*Den musikken jeg liker minst er musikk som blir veldig bråkete og masete. Ofte er det hard metall eller tecnko.

*Jeg har aldri kjøpt moped, men kjører rundt på lillebrors scooter. Det er helt konge!

*Tror aldri jeg har tulleringt, men diltet etter venninner som gjorde det (jeg var alltid for pysete til sånt)

 *Har heldigvis aldri (enda) fått noen parkeringsbot.

*Jeg kunne godt tenke meg å hoppe i fallskjerm, men synes strikk virker litt for skummelt.

*Det lengste jeg har reist hjemmefra var til Lanzarote da jeg var 8 med lillebror og pappa.

*Vi har ikke akkurat hage, men et digert hagesenter som gjør nytten til en viss grad. Men det hender jeg savner privatlivet; kan liksom ikke sole meg der…

*Min favoritt-tegneserie har vert Donald. Nå leser jeg bare bloggen til tegnehanne. Hysterisk!

  * Jeg kan alle ordene på det første og det siste verset på nasjonalsangen. 

*Skulle ønske vi hadde badekar, men dusj er jo ok siden det går raskt… Hadde kanskje likt dusjing bedre om jeg hadde hatt muligheten til å bade til vanlig. Pleier alltid å dusje om morgenen, fordi jeg føler jeg blir litt skitten igjen av å sove.

*Den beste filmen jeg har sett den siste måneden må være Prince og Persia. Har ikke sett så mange!

*Det beste fyllet på pizza er kjøttdeig, løk, ost og tomatsaus. Jeg er utrolig kjedelig i matveien!

*Jeg burde spise popkorn oftere! Det er jo sunnere enn chips! Liker begge deler:)

*Leppestift bruker jeg nesten aldri. Bare leppepomade hvis jeg er tørr. Spesielt om vinteren.

*Jeg har aldri røkt peanøttskall! Ikke skal jeg det heller:P

*Jeg har aldri deltatt i en skjønnhetskonkurranse! Men vant en diktkonkurranse en gang…

*Appelsinjusice slår eplejuice! Til og med fargen skriker at den er mye bedre og mer spennende!

*Siste gangen jeg var ute å spiste var lørdag kveld. Da var Jeg, Kjæresten og ei venninne ute å spiste kebab. Det er den aller værste kebaben jeg har smakt, og alle sammen kastet det meste av den. (kjøttet var brent-BIGTIME!)

*Favorittsjokoladen min er Smash, men det kommer helt an på humøret. Melkesjokolade, nonstop, crispo, pops, kvikklunsj, stratos. Alt er SNADDER!

 

*Jeg er ikke spesielt flink på kjøkkenet. Kan bare noen helt få retter, men de kan jeg til gjengjeld ganske godt!

*Har lært meg å fylle bensin selv, men det var en lang og smertefull prosess. Synes enda det er skummelt å fylle Diesel.

Jeg har bestilt undertøy etter å ha fått en reklame i posten, men har aldri kjøpt noe fra TV-shop. Undertøyet var forresten supert!

*Det var en stund vi hadde noen “uniformer” på Urdals Planteskole, men det varte ikke lenge. Et slags grønt forkle med noen blomster som var sydd på.

*Det siste jeg kjøpte på apoteket var ormekur til katten til Benita. Hun passet bilen imens!

*Tror aldri jeg har kastet opp på et offentlig sted…

*Ekte kjærlighet slår millioner av kroner anytime!

 

*Jeg tror ikke på kjærlighet bed første blikk. Kanskje kan man få en anelse, eller en forelskelse med første blikk, men kjærligheten kommer etterhvert!

*Ekser kan være venner! Jeg har ingen ekser, men kjæresten min er venn med to av sine;) Selvsagt er det vanskeligere om forholdet har vert mer seriøst, men det er absolutt mulig!

*Den siste jeg besøkte på et sykehus var bestemor etter at hun hadde operert hofta.

*Den siste beskjeden jeg fikk på telefonsvareren var fra kjæresten. Han sa jeg måtte ringe tilbake:)

*Mine første kjæledyr var nok Pipp og Pippi. Stakkars Pippi døde først, og Pipp ble veldig lei seg etterpå. De var sebrafinker. Forresten hadde jeg noen kaniner også. Mulig det var før. Var en grå dvergvedder, og deretter to svarte løvehodekaniner.

 

*Veska mi er et kaos av tyggis, kulepenner, notatbok, bibel, gnagsårplaster, sukker, kvitteringer, heklesaker og andre snodige ting.

*Det jeg liker best å gjøre før jeg legger meg er å snakke litt med Gud, og kjenne en fredelig følelse av at livet er godt før jeg sovner.

*I dag er jeg blandt annet takknemlig for at jeg skal treffe kjæresten. Da kan han trøste meg etter en FÆL dag hos tannlegen :/

*La meg prøve igjen: Jeg vil takke for at jeg har så mange gode venner som bryr seg om meg! Og en fantastisk kjæreste som stiller opp! 

 


Som sagt var jeg hos tannlegen i dag. Tortur.

Kjeder meg utrolig! Hvem hadde trodd at et kort tannlegebesøk skulle ødelegge hele fridagen? Er vond i hodet, og kan ikke en gang trøstespise. Bedøvelsen vil ikke ut!  

Gleder meg til Jesusgruppa i morgen, og håper jeg snart kan spise igjen. Er dessuten SYKT imponert hvis noen leste alle punktene over. CREDS TO YOU!

Noe du ble overrasket over? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *