Rally Sokndal 2011

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Lørdag var det Rally Soknal som stod på programmet! Jeg, Sølvi-Oline og Caroline gikk en tur for å se på. Det er faktisk ganske stort når Norges største asfalt-race arrangeres på bittelille Haua! Biler er ikke akkurat min største lidenskap. Jeg pleier å si det slik at for meg er biler røde eller blå eller gråe. Dessuten må de gå fremover, og ellers er de ganske like. Forresten så har vi en stor blå bil, hvis noen lurte!

Uansett var det jo greit å kikke litt på bilene som kjørte forbi! Vi hørte dem helt inne i huset, og gikk da de ca. 500 meterne til løypa for å kunne se skikkelig.

For en gangs skyld har jeg “ødelagt” bildene mine. I fjord opplevde kjæresten min at noen bare tok bildene hans av Rallyet fra bloggen hans. De hadde sendt dem ut med pressemeldingen, og han fant bildet sitt på mange forskjellige rally-sider etterpå. Litt nedtur at de fjernet logoen og navnet hans. Ganske dårlig gjort i hvertfall; så hvis noen skulle ha lyst til å låne mine bilder, er det bare å spørre! Har dessuten mange flere enn de i innlegget her.


Det gikk hardere ut over noen enn andre. Det var en ulykke ganske tidlig i racet; en ble sendt på sykehus, og resten av kjørerne måtte vente i over en time før de startet igjen. Bilen over har nok også sett bedre dager…

1 kommentar

1 thought on “Rally Sokndal 2011

  1. Hei! Håper du har et mirakel til meg! 🙂 Er på jakt etter bilder av den 2.bilen i rallyet med sirene på(Den hvite bilen med K2 på siden). Hadde blitt kjempe glad vis du hadde det! 🙂
    MVH
    Arne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *