Oppdatering: E-mail til Gud -prosjektet

Categories tanker, tro og filosofi

For en stund siden bestemte jeg meg for å skrive noen e-poster til Gud. Egentlig var hovedpoenget å gjøre det for min egen del; for å vite hva jeg ber om, og får svar på, for å konkretisere hva jeg ber om, og for å kontrollere hva om, og hvor mye jeg ber. Anbefales på det sterkeste!

>Les mer om prosjektet her<

Resultatet så langt

Resultatet har vert utrolig bra! Jeg har oppdaget at jeg får ganske mange bønnesvar! Kjempegøy å lese tilbake på det jeg skrev i begynnelsen. Det  huske på å skrive har heller ikke blitt et problem. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil tvinge meg til å gjøre det, men tar det når jeg vil. I tillegg har jeg en påmindelse en gang i uka, så jeg ikke glemmer det helt bort. 

 På de 5 ukene siden jeg startet har jeg fått ikke mindre enn 12 bønnesvar! Bønn funker virkelig! Andre av bønnene er på vei mot å bli skikkelig oppfylt; et skritt nermere. Gleder meg til videre svar fra Skaperen!

 

Har til slutt en sang å dele! Liker den utrolig godt! Fengende, fin musikk og en bra og inspirerende tekst! that’s the way I like it! Passer ikke helt inn i tema, men det får gå.

Me in motion – I gotta be something

I’m finally finding out that I don’t just wanna be fine.

I gotta be something!

2 kommentarer

2 thoughts on “Oppdatering: E-mail til Gud -prosjektet

  1. åå.. så kjipt at ikke all sminken fra ELF sitter på deg! :/ Tror nok det er veldig forskjellig fra person til person.. Men uansett bra at du liker noe av det! 🙂 Mascaraen og eye-lineren funker ikke på meg 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *