Kom videre i fotokonkurranse!

Categories N Foto

Jeg blir kjempeglad om du vil stemme på meg; men stem for all del på det beste bidraget, uansett! Mitt bilde er nr. 1 av de tre finalistene. Avstemningen varer til onsdag. 

Stem HER! 

Det bildet jeg bidrar med er dette:

 Stem HER!

 

 

Forresten må jeg hedre en fantastisk blogger! Jeg har nylig begynt å følge bloggen I Have Dreams. Hun skriver utrolig gripende og inspirerende. Men noe av det herligste, er de koselige kommentarene jeg har fått noen ganger! I dag våknet jeg til dette mirakelet: 

“du tar så vakre bilder, og du kommer med så vakre ord, bildene dine lindrer og gir håp.  (…)
du er et så utrolig varmt og godt menneske, jeg trengte dette akkurat nå, å se vakre glimt fra en vakker sjel.” 

Jeg ble så glad! Tenk at kommentarer kan være så gøy og oppbyggende:) 

1 kommentar

1 thought on “Kom videre i fotokonkurranse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *