LITT AV DET EN TEAMTUR KAN INNEHOLDE

Categories G Reise og ferie

Denne teamturen:

På Søndag reiser jeg på Teamtur til Latvia. Vi er tredve ungdommer fra menigheten Betania med en plan om å gjøre en forskjell og ha det supergøy på samme tid. Vi reiser med buss til Stockholm, og tar deretter ferje til Riga. Bussen er med oss til stedet vi skal bo; Daugavpils. Der skal vi besøke en menighet som driver med mye barmhjertighetsarbeid, og hjelpe dem med deres prosjekter.

Noe av det vi har planer om å gjøre er å Besøke fattige unger -ta dem med i en leir hvor de kan få mat og leke og kose seg. Vi skal muligens gå til fattige familier med mat og klær. Kanskje blir det noe praktisk arbeid for folk vi treffer. Møter skal vi ha, både for unge og gamle. Dessuten skal vi jo ha litt fritid også, og den ene dagen reiser vi til Villnius i Litauen på shopping!

Siden jeg er leder i år har det vert ganske annerledes på forhånd enn før. Den største forskjellen er at jeg vet mer om hva som kan vente oss! Det har bare gjort at jeg har gledet meg enda mer:) I den anledning laget jeg også en bildepresentasjon om det å reise på teamtur til en teamsamling vi hadde:

 

LITT AV DET EN TEAMTUR KAN INNEHOLDE:

Trøtte Tryner, 

 

Og Glade Smil. 

 

Inspirerende Ledere,

Og Nye Venner.

  Personlige utfordringer,

 Og Personlig Utvikling.

Mye Morro,

 Og Mye Spenning.

Kreativ Formidling,

Og Hardt Arbeid.

Minner for livet,

Og Sterke Inntrykk.

Hver eneste tur er forskjellig, og vi vet aldri helt hva vi kan vente oss:) Her kommer et bilde fra hver av de tre turene jeg har vert på før. Latviaturen i år blir den fjerde på rad.

  Estland 2008

 Ungarn 2009

 Nederland 2010

 

Alle bildene i innlegget er tatt på disse teamturene, men jeg har ikke tatt alle selv. 

2 kommentarer

2 thoughts on “LITT AV DET EN TEAMTUR KAN INNEHOLDE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *